Dan före dan före dan...

Ja, julmänniska som man är så har man nedräkning nu. Mycket beställt, mycket folk och mycket som man själv ska fixa innan julafton. Men jag klagar inte, jag gillar det!!

Imorgon (23/12) står jag i butiken och kokar klenetter. Har ni smakat alldeles nyakokta klenor? Det är underbart gott!
Svårt och säga någon exakt tid men jag finns där ca mellan 8.30-9.30. Ca.ca...

Vi har som jag skrivit innan, öppet julafton. Så kom ihåg att ni kan få nybakat bröd och annat gott! Öppet 7.30-12. Tror det står att vi öppnar 8 i listen här ovanför men det är halv åtta som gäller!

Sköt om er så hörs vi snart igen!

Nina

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul Nina och Andreas!

Hoppas att ni får några härliga dagar att njuta tillsammans hela familjen



2009-12-24 @ 10:21:25
Postat av: P-O

God Jul i stugan!

Klenetterna är supergoda! Och jag vet att det är något av det bästa du vet!

Mormor har lagt in om en beställning i år igen!

2009-12-24 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0