Go morgon

Vaknade tio i sju idag. Pigg, utvilad.....jätte skönt! Nu har jag ätit några mackor och läst nyheterna! Igår hade jag en helt ledig dag. Och ärligt talat gjorde jag inte många knop. :)

Idag ska det städas lite, köra några ärende, träna och gå skogspromenad.

Har en tårta beställd idag...fast vi har stängt. En trevlig dam ringde igår och blev så besviken att vi hade stängt för hon längtade efter moussetårta. Så ja, det fixar jag såklart. :)

Var på bio igår kväll och kollade Göta kanal... ska jag va ärlig så ja... slösa inte er tid och gå och kolla på den. Jag tyckte den var ganska meningslös. Men visst...smaken är så olika. :) Har ni sett den? Skriv gärna vad ni tyckte...
Det var nästan fullsatt på bion här i Mörrum igår. Det var roligt och se! Vi ska uppskatta den lyxen här i Mörrum att vi faktiskt har en bio. Det är jätte bra!

Slog Andreas i Yatzy igår... dock vann han över mig i Geni. Jag ska ta revanch ikväll! :)

Ha en bra dag! / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0