julafton

Då var de dags igen. Dags för en av mina absoluta favoritdagar. Julafton... Det är femte året jag har företag nu och femte året jag jobbar julafton. Det är utan tvekan en av dom roligaste dagarna på året att jobba. Folk är så förväntansfulla och trevliga. Vi har haft mycket beställt idag. Framför allt matbröd och julkakor men även smörgåstårtor, vanliga tårtor och så. Vi hade öppet 7.30-12. Ganska lagom kändes det som.

Jag har faktiskt inte kommit på nåt att önska mig i år. Ändå är jag jätte nöjd med mina julklappar jag fått! Jag har fått en tv av Andreas som jag har sagt länge jag vill ha i sovrummet. Sen i julstrumpan (jaja, skratta ni) fick jag serien 24 fast som film, och så klockradio. :) Sen har jag fått presentkort, biocheckar, pengar, halsaband, öronhänge, receptbok. m.m.
Visst verkar det som att jag har varit rätt så snäll i alla fall? :)

Vi har firat julaftonskvällen med Andreas familj. Lyx och komma till uppdukat julbord. Gott och mysigt!

Igår var jag hos mamma och pappa och hos min bror och önskade god jul och så. Bäst och dela upp det på två dagar så det inte blir för stressigt.

Nu ska jag bädda ner mig och sen ska vi kolla på 24. Andreas har precis kopplat in tv:n! åhh... :)

Hoppas ni haft en bra julafton allihopa. Nu har vi stängt juldagen och annandagen. Öppet igen söndag, 8-15.

Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0