julbord

Vad gör Nina Johansson ikväll då?

Tja, inte mycket. :) Jag har har varit ute och ätit med mamma och pappa ikväll. Nu är jag hemma. Andreas är iväg ikväll så det är jag vovvarna, tända ljus och så på spåret. Bonde söker fru spelas in så det ska ses så fort jag sett klart på Filip och Fredrik i på spåret.

Jobbat på som vanligt idag. Vid lunch var jag och Carina bjudna på julbord på Ica supermarket. Vi åt lite köttbullar och skinka och pratade med de som jobbar på ica lite.

Det är min jobbhelg som kommer nu. Imorgon är det jag och Camilla som sköter stället. Ni kommer väl förbi? :)

Kommer du förbi imorgon lördag så har vi BLOGGERBJUDANDE på våra fina chokladpraliner! Köp två betala för en...köp 4 betala för två... och så vidare... Välkomna!

Nina

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

MÅNGA TACK NINA FÖR ALLT DET GODA DU KOM MED

IGÅR PÅ KVÄLLEN.SMAKADE JÄTTEBRA.

GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!

ROSE-MARIE OCH CHARLIE.

2009-12-19 @ 07:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0