klappar

Vi sitter och hänger på kontoret ikväll med. Pärmen blir klar. Fakturerat har det dock inte blivit. Har gjort mycket kakor idag. Umgåtts med bagarn och gjort lite degar. Kardemummaknutor och sånt... :)

Körde in till stan en sväng och skulle handla julklapp till Andreas...men nix. Kom hem utan. Kan inte säga mer än så för risken finns (!!!) att han läser detta... :)

Jag älskar julen...är en riktig julmänniska. Och tala inte om julklappar. Älskar att öppna paket! Men måste jag välja är det nog ännu roligare att ge än att få. Andreas har fått en adventskalender med 23 paket i. Sådana som man gör till små barn ni vet. Haha... Hela hans kontor är fullt av paket. Jag är lättroad jag... :)

Jobba vidare nu. Vi hörs!  / Nina

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur har du lyckats hitta på 23 julklappar till Andreas, jag har haft det svårt till Alice, och då nöjer hon sig ändå med målarbok, klistermärken, hårspännen och dylikt:-)

2009-12-10 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0