nattuggla

Att man aldrig går o lägger sig i tid... jag har blivit en nattsudd. Nu är klockan över elva och jag är inte ens trött. Klockan ringer 4 imorgon. Jaja... ska lägga mig och läsa lite tror jag. Sov gott alla!

Förresten! Bagar-andel. Jag måste göra reklam för våra bagar-andelar. På lördag är det jackpot på v75 och jag kommer på lördag finnas borta hos Henrik på Mörrums tips o tobak. Där bjuder vi på kaffe och saffransbullar. Man kan även då köpa bagarandel i ett v75 system. Vågar du säga nej? TÄNK OM vi vinner... ;)

Nina *gnägg*

Kommentarer
Postat av: Mamma Irene

Klart vi ska va med.

Hoppas du tar hem storkovan.

2009-12-09 @ 16:42:38
Postat av: Kalle

Vad kostar en bagarandel på v75:n?

2009-12-09 @ 17:09:43
Postat av: P-O

Vill du ha några säkra tips direkt från stallbacken? ;-)

2009-12-10 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0