pepparkaksbak

Imed att jag inte bakar så mycket och ofta i vanliga fall... (hmm) så har vi nu ikväll haft pepparkaksbak! Riktigt kul har det varit. Jag och Andreas har gjort varsitt pepparkakshus och så har vi gjort lite vanliga hjärtan, gubbar och grisar och så med. Här på bloggen ska jag ju lägga ut bilder som är till fikets fördel. Pepparkakshusen är INTE de! Men jag bjuder på det...haha... Här nere ser ni bild på båda två. Ett e mitt och ett är Andreas. Jag kan säga att man gör det mesta inom branchen när man har eget men pepparkakshus är nåt som inte ingår i produktionen. Det syns! :) haha...

Håll till godo!

Nina

Kommentarer
Postat av: Elna

Vem har gjort vilket pepparkakshus, svårt, har inte en aning... men fina är dom båda två!

2009-12-19 @ 21:49:52
Postat av: Rose-Marie

2009-12-20 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0