upp o ner

Konstigt det där att man ena dagen kan känna sig så slö, trött och orkeslös. Sen nästa dag är man super pigg och har energi både så det räcker och blir över. Så har det varit för mig nu. Igår...helt matt kände jag mig. Idag har jag bakat hur mycket som helst och varit jätte glad och pigg. Jaja...det är väl så människan funkar antar jag.

Med tanke på mitt förra inlägg.... Fick höra idag att jag skulle växa upp...att det faktiskt bara var barn som hade julstrumpa med paket i. Haha... jag kommer aldrig bli vuxen... inte så vuxen att jag inte får ha julstrumpa i alla fall. :)  Alla julklappar är nästan inhandlade nu. Har nån jag ska köpa nästa vecka. Får lite dåligt samvete nu när julkorten dimper ner i brevlådan. Vi har bestämt att strunta i det där med julkort i år. Jag gillar julkort...men vi skickade över 50 st. förra året. Och ska jag skicka så är det svårt att välja bort några, då vill jag liksom skicka till alla. Men tack ni som skickat julkort till oss. Det är inte som vi är otacksamma om ni inte får nåt tillbaka. :)

Nu ska vi köra ett ryck på kontoret. Förmodligen det sista detta året. Snart är det 2010! Tror det blir ett bra år ja!

Tjingelingling!

Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0