Utvilad

Ja, tre lediga dagar. Jag mår som en princessa. :)

Vi kollade på Stjärnorna på slottet igår. Idag går Andreas går runt och pratar som Björn Ranelid. Han har blivit galen... haha Det där språket ni vet...och dom rullande R:en.... jaja...

Gick runda med hundarna innan. Det satt två tjejer i byn och underhöll så fint. Dom sjöng en sång som gick så här...

"Vi kan en sång som går dig på nerverna, vi kan en sång som går dig på nerverna, vi kan en sång som går dig på nerverna, vi kan en sång som går dig på nerverna, vi kan en sång som går dig på nerverna....

Ja, ni hajar? Fin melodi hade dom men texten....njaa....Haha...
Kalllade jag Andreas galen så vet jag inte vad man kallar dessa? haha...

Gick en sväng... en kvart senare hörde jag dom fortfarande så ja... dom lyckades nog gå de närmsta grannarna på nerverna om inget annat. 

Nu är vi inne i mellandagarna. Vi har öppet som vanligt mån, tis och ons. Torsdag, nyårsafton alltså har vi öppet 7.30-13.00.
Nyårsdagen stängt. Öppet lördag och söndag som vanligt, 8-15.

Ha det bra, vi hörs! / Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0