Vilken helg!

Fredag: Min pappas födelsedag! Han fyllde jämt dessutom... Vi har i smyg planerat en liten överaskning för honom och allt gick enligt planerna. Han, mamma och några kompisar hade åkt i väg för att fira. Jag och min bror åkte efter och överraskade precis innan det var middagsdag. Pappa blev förvånad och väldigt glad. Roligt och se! Vi åt gott julbord och firade honom. Jag tror alla var väldigt nöjda med kvällen!

Lördag: I lördags befann jag mig i tobaksaffären här i Mörrum. Bjöd på nybakta saffransbullar. Det var mycket uppskattat! På kvällen var det dags för julfest med jobbet! I år blev det slottlängorna i Sölveborg. God mat och dryck. Jag tror och hoppas alla var nöjda! Fick fina julklappar av dom också. Jag tackar ödmjukast!

Söndag: Haft en jätte mysig dag idag. Sovit länge, kollat 24 och promenerat med hundarna. Vi städade lite här hemma sen efter lunch åkte jag och Andreas till Eriksbergs julmarknad. Kallt men mysigt! :) Ikväll har vi varit på middag hos mamma och pappa. Jag har jobbat ett par timmar på kontoret precis, nu är det dags för tv innan läggdags!

Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0