januari 2010

När jag väl tar mig i kragen och går in här och ska srkiva så strular allt. Texten försvinner, bloggsidan hänger sig och det är inget som vill som jag vill...men men...jag gör ett nytt försök. Skam den som ger sig... :)

Nu är vi inne i 2010. Spännande. Vi är redan i gång och planerar året...

Semlorna är ju tillbaka nu. Nybakta alla dagar i veckan. Vi gör våra bullar på en karlsbader deg, vilket ger en väldigt saftig och luftig bulle. Vår fyllning är gjord på äkta mandelmassa och grädden vi använder är svensk 40 procentig vispgrädde.

Nu de närmsta veckorna kommer vi satsa mycket på vår lunch. Det är dags att köra i gång med den på allvar nu... Vi har ju paj och sallad alla dagar men det behövs mer. Frågan är vad ni önskar kära kunder?! Hemmagjord pizza? tacos? gratänger? pyttipanna? grillmackor? buffér av olika slag? soppa? Jag hade uppskattat jätte mycket om ni skriver lite önskemål. Här eller via mail. Det är för er vi finns och då är ju era synpunkter de viktigaste!

Våra öppettider nu är må-fr 7.30-17-00 och lör-sö 8-15. Välkomna!

Hemma är allt som vanligt. Hundarna mår bra och allt rullar på. Jag har (tyvärr!?) gått med i facebook nu... jag lovade mig själv att jag skulle inte...men äsch...nu gick det inte längre... Kul och se vad gamla klasskompisar och andra vänner hittar på. Så ja... nu är man fast i facebookträsket...precis som så många andra... :)

Vi hörs!

Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0