sista blogginlägget

Nu mina kära bloggläsare har jag bestämt så här... Detta blir mitt sista blogginlägg. Ska inte säga för alltid, det låter drastiskt men just nu hinner jag inte med bloggen. Det har även visats sig att jag har mer än dubbelt så många besökare på min hemsida än här på bloggen. Därför jag ska ju lägga lite mer krut där. Så snälla...glöm inte bort mig... :) Gå in på www.ninaskonditori.se och kolla våra nyheter där imellanåt. Där slipper ni läsa om mina hundar och om mina privata upptåg. Haha...  Där koncentrerar jag mig till det jag brinner för så mycket....Konditoriet!Kommer även där lägga ut lite erbjudande och så ibland. Undrar ni något eller har några frågor till mig om öppettider, tårtor eller vad det nu kan va. Tveka aldrig att ringa eller maila mig. 0454-50440 till butiken. [email protected] är min mail!

Har varit roligt och blogga. Kul med era kommentarer och roligt när man gått på stan och någon har stannat mig och sagt att dom tycker det är kul att gå in här och läsa. Men som sagt... jag finns på hemsidan framöver.

Bloggen kommer ligga kvar på denna adressen så får vi se vad framtiden har att utvisa....

Ha det bra så ses vi på Parkvägen 43!

Många kramar från mig. / Nina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va trist att du slutar att skriva blogg. Jag har läst den varje dag och det ska bli tåkigt att inte få följa med vad som händer hos er mer.

2010-01-17 @ 01:55:00
Postat av: lillholger

Allt som är rolig kan ta slut. Men har man så många saker på gång, får man väljar. Att göra allt med halvar kraft känns ganskar meningslös och trist. Men vi, som vill, vet vart vi kan mötar & når dig. Så lycka till med de som du vill göra, trots allt blir INTERNET nu lite tristare .................!!

2010-01-17 @ 13:18:14
Postat av: Anonym

2010-01-17 @ 17:44:23
Postat av: Mamma irene

Håller med lillholger

Nu får vi ringa lite oftare lstället.

Hemsidan blir bra den också

2010-01-17 @ 17:48:58
Postat av: Anonym

Håller med lillholger

Nu får vi ringa lite oftare lstället.

Hemsidan blir bra den också

2010-01-17 @ 18:00:45
Postat av: P-O

Mycket tråkigt...jag har varit ett big fan av din blogg, men vackra sagor har ej alltid vackra slut! Vi kan kanske höras via telefon eller sms någon dag ;-)

2010-01-17 @ 18:55:33
Postat av: Kringlan

Trist att du inte ska blogga mer :-(

Har varit trogen läsare men inte så flitig på att kommentera....

2010-01-17 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0